Informace

25.12.2022

Vážené dámy, předsedkyně, vážení pánové, předsedové,

jako každý rok bych Vám v tomto období přál krásné vánoce, hodně zdraví do roku 2023, ale toto přání bude bohužel poslední z mé pozice vedoucího oddělení péče o vojenské důchodce.

Dnem 1.1.2023 zaniká mě a panu Ing. Burianovi systematizované místo. Tímto dnem je také zrušeno oddělení péče o vojenské důchodce a oddělení péče o válečné veterány. Tato oddělení se pravděpodobně sloučí, ale některé osoby se toho již nebudou účastnit.

Co Vás určitě nejvíce zajímá, jak bude v roce 2023 poskytována péče o vojenské důchodce rezortu MO. Na tuto otázku Vám bohužel neumím odpovědět, protože konkrétní informace mi pan ředitel OVV plk.Ing. Robert Speychal nesdělil. Jisté ovšem je, že zpočátku roku bude poskytován příspěvek na stravování. Jak to ovšem bude dále probíhat bohužel nevím.

Velice mě mrzí to, že v měsíci září a říjnu jsem s Vámi komunikoval, sliboval a měl představu, jak péči poskytovat a postupně jsem pracoval na koncepci do roku 2026, ale netušil jsem, že moji nadřízení připravují reorganizaci a zásadní změny v dané oblasti, které mají dopad převážně na Vás a Vaše kluby. O to více to je bolestivé, že jsem s Vámi spolupracoval více jak 8 roků a poznal jsem spoustu skvělých osobností z Vašich řad. Tuto práci jsem měl rád, a mám ji pořád rád, ale v současné době se již nemohu nadále ztotožňovat s názory svých představených.

Závěrem bych Vám všem chtěl velice poděkovat za odvedenou práci, za skvělé okamžiky při setkávání s Vámi a přeji Vám krásné vánoce a hodně štěstí a zdraví.

V případě potřeby bude tato e-mailová adresa prozatím funkční, ale případné žádosti prosím posílejte na adresy paní Mičkové, Šilhánové, Karchové, Kořínkové a Staré.

Další informace ohledně péče o vojenské důchodce v roce 2023 prosím směřujte přímo na pana ředitele OVV nebo pana zástupce PhDr. Kuglera.

Moc děkuji za pochopení a s pozdravem.

Ing. Vladimír Petr
do 31.12.2022 vedoucí oddělení péče o vojenské důchodce MO
tel.: 973 225 970
e-mail: petrv@army.cz

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky